Szkolenie Zarządzanie kryzysem i sytuacjami kryzysowymi w pracy przedsiębiorcy i pracownika- forma zdalna.

Czy ciekawią Cie odpowiedzi na poniższe pytania?

Jak zorganizować sztab antykryzysowy w organizacji?

Jakie są oznaki kryzysu?

Jakie są oznaki kryzysu?

Dla Kogo ?

Przedsiebiorcy

Handlowcy

Studenci i Uczniowie

Osoby z branży sprzedażowej i gastronomicznej

Osoby Zainteresowane poszerzeniem wiedzy z zakresu Zarządznie kryzysem i sytuacjami kryzysowymi w pracy

Program Szkolenia

 

Od A do Z

Szkolenie trwa 8 godzin

Moduł I. KRYZYS Z PSYCHOLOGICZNEGO I BIZNESOWEGO PUNKTU WIDZENIA
  • Kryzys-szansa czy zagrożenie?
  • Czym jest kryzys w organizacji?
  • Przyczyny i źródła kryzysów w firmie
  • Wpływ czynników wewnętrznych i zewnętrznych na eskalację sytuacji kryzysowej
  • Potencjalne konsekwencje kryzysu organizacji
Moduł II. PRZEBIEG SYTUACJI KRYZYSOWEJ
  • Oznaki kryzysu
  • Fazy kryzysu
  • Zakończenie kryzysu
  • Role w zespole podczas kryzysu w organizacji
  • Zewnętrzne uwarunkowania dynamiki sytuacji kryzysowej
  • Wewnętrzne uwarunkowania dynamiki sytuacji kryzysowej
    •  

    Moduł III. CZY MOŻNA ZAPOBIEC KRYZYSOWI?
    • Identyfikacja nadchodzącego kryzysu
    • Analizapotencjalnych źródeł zagrożenia kryzysem
    • Ewaluacja otoczenia organizacji
    • Analiza kompetencji pracowników w celuzapobiegania kryzysowi
    • Przesłanki skłaniające do opracowania procedur kryzysowych
    Moduł IV. PLAN POSTĘPOWANIA W SYTUACJI KRYZYSOWEJ
    • Jak zorganizować sztab antykryzysowy w organizacji?
    • Możliwe scenariusze postępowania w sytuacjach kryzysowych
    • Informacja jako fundament skutecznego działania w sytuacji kryzysowej
    • Motywowanie i wywieranie wpływu na członków grupy w sytuacji kryzysowej
    Moduł V. ZARZĄDZANIE ZMIANĄ
    • Kwalifikacje niezbędne do przeprowadzenia zmian
    • Zespół projektowy
    • Praca z oporem
    • Zmiana spowodowana kryzysem jako szansa dla organizacji
    • Emocje i strach przed nieznanym
    • Uprawnienia i umocnienia członków zespołu projektowego do wdrażania zmian

    Efekty uczenia się:

    • Stosuje zasady efektywnej komunikacji
    • Zna mechanizmy kierujące współpracą w zespole
    • Rozpoznaje psychologię osobowości
    • Rozpoznaje mechanizmy zaangażowania
    • Stosuje psychologię motywacji
    • Stosuje zasady współpracy w zespole
    • Rozumie przyczyny powstawania i wykorzystuje sposoby rozwiązywania konfliktów
    • Współpracuje w zespole
    • Komunikuje się w sposób efektywny z różnymi odbiorcami komunikatów
    • Radzi sobie ze stresem oraz wyzwaniami towarzyszącym współpracy w zespole oraz codziennej obsłudze klientów
    • Konstruktywnie rozwiązuje konflikty
    • Kreatywnie podchodzi do problemów w pracy zespołowej oraz z klientem zewnętrznym
    • Potrafi wzbudzać naturalne zaangażowania i motywację własną oraz w pozostałych członkach zespołu
    • Rozpoznaje i wykorzystuje własny potencjał we współpracy zespołowej
    • Zauważa potrzeby i różnice w funkcjonowaniu innych członków zespołu
    • Radzi sobie z problemami, konfliktami i wyzwaniami w realizacji celów zespołowych oraz kontakcie z klientem
    • Buduje satysfakcjonujących relacji z członkami swojego zespołu
    • Unika błędów w komunikacji i przekazywaniu informacji zwrotnej
    • Podnosi jakość swojej pracy

    Szkolenie Poprowadzi

     

    Patrycja Dorsz vel Dróżdż

    Trener rozwoju osobistego i biznesu, doradca
    zawodowy i personalny, coach.

    Przeprowadziła około 2000 godzin
    szkoleniowych dla firm, instytucji i organizacji.
    Certyfikowany coach, mediator i negocjator
    realizujący indywidualne i grupowe sesje
    coachingowe i mediacyjne.

    Prowadzi konsultacje
    biznesowe w zakresie rozwoju pracowników,
    rozwoju menedżerskiego oraz wzmacniania
    potencjału zespołów.
    Realizatorka autorskich projektów rozwojowych dla rodzin, par, klientów
    indywidualnych, przedsiębiorców, właścicieli i
    pracowników firm.

    Posiada 10-letnie doświadczenie w realizowaniu złożonych i
    zaawansowanych projektów rozwojowych i team buildingu.

     

    Zapraszamy do kontaktu

    Skontaktuj się z nami

    Ubi Coaching to Marka, która przyciąga ludzi unikalnych chcących się rozwijać i stale podnosić poprzeczkę. Tworzymy zespół doświadczonych trenerów, psychologów, ekspertów oraz praktyków sprzedaży, by kierować twoim potencjałem.

    Kazimierza Wielkiego 3/1
    65-047 Zielona Góra

    +48 517 981 279

    +48 536 450 450

    biuro@ubicoaching.pl

    Zostaw wiadomość

    Zgoda