Szkolenie Zarządzanie kryzysem i sytuacjami kryzysowymi w pracy przedsiębiorcy i pracownika- forma zdalna.
Czy ciekawią Cie odpowiedzi na poniższe pytania?
Jak zorganizować sztab antykryzysowy w organizacji?
Jakie są oznaki kryzysu?
Jakie są oznaki kryzysu?
Dla Kogo ?
Przedsiebiorcy
Handlowcy
Studenci i Uczniowie
Osoby z branży sprzedażowej i gastronomicznej
Osoby Zainteresowane poszerzeniem wiedzy z zakresu Zarządznie kryzysem i sytuacjami kryzysowymi w pracy
Program Szkolenia
Od A do Z
Szkolenie trwa 8 godzin
Moduł I. KRYZYS Z PSYCHOLOGICZNEGO I BIZNESOWEGO PUNKTU WIDZENIA
- Kryzys-szansa czy zagrożenie?
- Czym jest kryzys w organizacji?
- Przyczyny i źródła kryzysów w firmie
- Wpływ czynników wewnętrznych i zewnętrznych na eskalację sytuacji kryzysowej
- Potencjalne konsekwencje kryzysu organizacji
Moduł II. PRZEBIEG SYTUACJI KRYZYSOWEJ
- Oznaki kryzysu
- Fazy kryzysu
- Zakończenie kryzysu
- Role w zespole podczas kryzysu w organizacji
- Zewnętrzne uwarunkowania dynamiki sytuacji kryzysowej
- Wewnętrzne uwarunkowania dynamiki sytuacji kryzysowej
-
Moduł III. CZY MOŻNA ZAPOBIEC KRYZYSOWI?
- Identyfikacja nadchodzącego kryzysu
- Analizapotencjalnych źródeł zagrożenia kryzysem
- Ewaluacja otoczenia organizacji
- Analiza kompetencji pracowników w celuzapobiegania kryzysowi
- Przesłanki skłaniające do opracowania procedur kryzysowych
Moduł IV. PLAN POSTĘPOWANIA W SYTUACJI KRYZYSOWEJ
- Jak zorganizować sztab antykryzysowy w organizacji?
- Możliwe scenariusze postępowania w sytuacjach kryzysowych
- Informacja jako fundament skutecznego działania w sytuacji kryzysowej
- Motywowanie i wywieranie wpływu na członków grupy w sytuacji kryzysowej
Moduł V. ZARZĄDZANIE ZMIANĄ
- Kwalifikacje niezbędne do przeprowadzenia zmian
- Zespół projektowy
- Praca z oporem
- Zmiana spowodowana kryzysem jako szansa dla organizacji
- Emocje i strach przed nieznanym
- Uprawnienia i umocnienia członków zespołu projektowego do wdrażania zmian
Efekty uczenia się:
- Stosuje zasady efektywnej komunikacji
- Zna mechanizmy kierujące
współpracą w zespole - Rozpoznaje psychologię osobowości
- Rozpoznaje mechanizmy zaangażowania
- Stosuje psychologię motywacji
- Stosuje zasady współpracy w zespole
- Rozumie przyczyny powstawania i wykorzystuje sposoby rozwiązywania konfliktów
- Współpracuje w zespole
- Komunikuje się w sposób efektywny z różnymi odbiorcami komunikatów
- Radzi sobie ze stresem oraz wyzwaniami towarzyszącym współpracy w zespole oraz codziennej obsłudze klientów
- Konstruktywnie rozwiązuje
konflikty - Kreatywnie podchodzi do problemów w pracy zespołowej oraz z klientem zewnętrznym
- Potrafi wzbudzać naturalne
zaangażowania i motywację własną oraz w pozostałych członkach zespołu - Rozpoznaje i wykorzystuje własny potencjał
we współpracy zespołowej - Zauważa potrzeby i różnice w funkcjonowaniu innych członków zespołu
- Radzi sobie z problemami, konfliktami i wyzwaniami w realizacji celów zespołowych oraz kontakcie z klientem
- Buduje satysfakcjonujących relacji z członkami swojego zespołu
- Unika błędów w komunikacji i przekazywaniu informacji zwrotnej
- Podnosi jakość swojej pracy

Szkolenie Poprowadzi
Patrycja Dorsz vel Dróżdż
Trener rozwoju osobistego i biznesu, doradca
zawodowy i personalny, coach.
Przeprowadziła około 2000 godzin
szkoleniowych dla firm, instytucji i organizacji.
Certyfikowany coach, mediator i negocjator
realizujący indywidualne i grupowe sesje
coachingowe i mediacyjne.
Prowadzi konsultacje
biznesowe w zakresie rozwoju pracowników,
rozwoju menedżerskiego oraz wzmacniania
potencjału zespołów.
Realizatorka autorskich projektów rozwojowych dla rodzin, par, klientów
indywidualnych, przedsiębiorców, właścicieli i
pracowników firm.
Posiada 10-letnie doświadczenie w realizowaniu złożonych i
zaawansowanych projektów rozwojowych i team buildingu.
biznesowe w zakresie rozwoju pracowników,
rozwoju menedżerskiego oraz wzmacniania
potencjału zespołów.
Realizatorka autorskich projektów rozwojowych dla rodzin, par, klientów
indywidualnych, przedsiębiorców, właścicieli i
pracowników firm.
zaawansowanych projektów rozwojowych i team buildingu.
Zapraszamy do kontaktu
Skontaktuj się z nami
Ubi Coaching to Marka, która przyciąga ludzi unikalnych chcących się rozwijać i stale podnosić poprzeczkę. Tworzymy zespół doświadczonych trenerów, psychologów, ekspertów oraz praktyków sprzedaży, by kierować twoim potencjałem.
Kazimierza Wielkiego 3/1
65-047 Zielona Góra
+48 517 981 279
+48 536 450 450
biuro@ubicoaching.pl