Szkolenie Psychologiczne aspekty sprzedaży i obsługi klienta
Czy ciekawią Cie odpowiedzi na poniższe pytania?
Jak stworzyć wiarygodność i zaufanie w kontaktach z klientem?
Jak wykorzystywać mowę ciała podczas budowania zaufania z klientem?
Chcesz poznać rodzaje osobowości klientów?
Dla Kogo ?
Przedsiebiorcy
Handlowcy
Studenci i Uczniowie
Osoby z branży sprzedażowej i gastronomicznej
Osoby Zainteresowane poszerzeniem wiedzy z zakresu Psychologiczne aspekty sprzedaży
Program Szkolenia
Od A do Z
Szkolenie trwa 8 godzin
Moduł I. Psychiczne przygotowanie do sprzedaży
- Pozytywna postawa – rola pozytywnego nastawienia w sprzedaży
- Mowa ciała – środki niewerbalne wykorzystywane w kontaktach z klientem,
budowanie zaufania z klientem poprzez mowę ciała - Zadawanie pytań – kształtowanie umiejętności efektywnego zadawania pytań
- Aktywne słuchanie – filar partnerskiej komunikacji z klientem
Moduł II. Typy osobowości klientów - kształtowanie zachowań poprzez indywidualne podejście do klienta
- Psychologiczna charakterystyka typów klienta
- Umiejętność dostosowania swojego stylu komunikacji do różnych typów
klienta – sposoby obsługi poszczególnych klientów, rodzaje skutecznych pytań
w zależności od typu klienta -
Moduł III. Budowanie wiarygodności i zaufania w kontaktach z klientem na etapie otwarcia sprzedaży
- Pozyskiwanie informacji o kliencie w początkowej fazie rozmowy handlowej
- Techniki szybkiego zdobywania zaufania klienta
- Zasady wykorzystywania pytań otwartych, zamkniętych i sugerujących
- Psychologiczne aspekty kontaktów z klientem – eliminacja stresu i
nieśmiałości
Moduł IV. Proces sprzedaży
- Kształtowanie umiejętności prezentowania korzyści adekwatnie do potrzeb
klienta - Wywieranie wpływu w procesie przedstawiania oferty – psychologiczne
metody prezentacji produktów, techniki wywierania wpływu - Prezentacja zalet produktu w kategoriach korzyści dla klienta
- Przezwyciężanie zastrzeżeń klienta – typowe zastrzeżenia twoich klientów,
metody skuteczne w radzeniu sobie z obiekcjami - Wspomaganie klienta w podejmowaniu decyzji kupna
- Techniki negocjacyjne, zachowanie asertywne
- Zamykanie procesu sprzedaży, finalizacja sprzedaży – metody zwiększające
prawdopodobieństwo dokonania zakupu
Moduł V. Sytuacje trudne i ich rozwiązywanie
- Sposoby radzenia sobie z niewygodnymi pytaniami klientów i z reklamacjami
- Sposoby na krytykę i obiekcje klienta
Moduł VI. Obsługa klienta po sprzedaży
- Obsługa klienta po sprzedaży
Moduł VII. Podsumowanie
- Podsumowanie szkolenia
Uczestnicy posiądą wiedzę z zakresu:
- Typów osobowościowych klientów i umiejętnego doboru sposobu ich obsługi w procesie sprzedażowym
- Budowania wiarygodności i zaufania w kontaktach z klientem na etapie
otwarcia sprzedaży
- Prowadzenia procesu sprzedaży do pozytywnej finalizacji
- Metod radzenia sobie w sytuacjach trudnych
- Narzędzi wykorzystywanych w obsłudze klienta po sprzedaży
otwarcia sprzedaży
Uczestnicy posiądą umiejetności:
- Rozpoznawania motywacji zakupowej klienta
- Rozpoznawania i rozumienia osobowości klienta
- Stosowania języka korzyści i perswazji handlowej
- Stosowania strategii partnerskiej sprzedaży wzmacniającej długofalowe relacje
- Stosowania argumentacji handlowej dostosowanej do stylu komunikacji klienta
- Radzenia sobie z siłą negocjacyjną klienta
- Radzenia sobie z obiekcjami klienta i krytyką
Uczestnicy pogłębią kompetencje związane z:
- Możliwościami dotarcia do klienta i rozmową bezpośrednią
- Przełamywaniem barier w pierwszym kontakcie z klientem
- Rozpoznawaniem i rozumieniem własnych reakcji związanych z
negocjowaniem
- Radzeniem sobie z klientem o odmiennym charakterze i poglądach oraz w
innych trudnych sytuacjach
negocjowaniem
innych trudnych sytuacjach
Szkolenie Poprowadzą

Patrycja Dorsz vel Dróżdż
Trener rozwoju osobistego i biznesu, doradca
zawodowy i personalny, coach.
Przeprowadziła około 2000 godzin
szkoleniowych dla firm, instytucji i organizacji.
Certyfikowany coach, mediator i negocjator
realizujący indywidualne i grupowe sesje
coachingowe i mediacyjne.
Prowadzi konsultacje
biznesowe w zakresie rozwoju pracowników,
rozwoju menedżerskiego oraz wzmacniania
potencjału zespołów.
Realizatorka autorskich projektów rozwojowych dla rodzin, par, klientów
indywidualnych, przedsiębiorców, właścicieli i
pracowników firm.
Posiada 10-letnie doświadczenie w realizowaniu złożonych i
zaawansowanych projektów rozwojowych i team buildingu.
biznesowe w zakresie rozwoju pracowników,
rozwoju menedżerskiego oraz wzmacniania
potencjału zespołów.
Realizatorka autorskich projektów rozwojowych dla rodzin, par, klientów
indywidualnych, przedsiębiorców, właścicieli i
pracowników firm.
zaawansowanych projektów rozwojowych i team buildingu.

Jakub Kurtycz
Trener sprzedaży
20 lat doświadczenia w sprzedaży produktów premium.
Od 15 lat rozwija się w obszarze szkoleń.
Jego warsztat szkoleniowy oparty jest na doświadczeniu i wiedzy, która przyniosła mu wymierne sukcesy w sprzedaży. Wyróżnia go dbałość o realizację celów biznesowych, określonych przed szkoleniem i nacisk na zaangażowanie uczestników w proces rozwojowy.
Doświadczenie trenerskie to ponad 4800 godzin doświadczenia w prowadzeniu szkoleń o tematyce:
• obsługi klienta
• psychologii sprzedaży
• obsługi posprzedażnej
• rozwiązywania konfliktów
• planowania czasu
• zarządzania
• motywacji
• asertywności
• coachingu
• kreatywnośc
• obsługi klienta
• psychologii sprzedaży
• obsługi posprzedażnej
• rozwiązywania konfliktów
• planowania czasu
• zarządzania
• motywacji
• asertywności
• coachingu
• kreatywnośc
Zapraszamy do kontaktu
Skontaktuj się z nami
Ubi Coaching to Marka, która przyciąga ludzi unikalnych chcących się rozwijać i stale podnosić poprzeczkę. Tworzymy zespół doświadczonych trenerów, psychologów, ekspertów oraz praktyków sprzedaży, by kierować twoim potencjałem.
Kazimierza Wielkiego 3/1
65-047 Zielona Góra
+48 517 981 279
+48 536 450 450
biuro@ubicoaching.pl