Szkolenie profesjonalna obsługa klienta

Czy ciekawią Cie odpowiedzi na poniższe pytania?

Chcesz poznać zasady budowania wizerunku profesjonalnego doradcy klienta?

Jak radzić sobie w trudnych sytuacjach z klientem?

Jak efektywnie wykorzystywać wiarygodność i zaufanie w kontaktach z klientem?

Dla Kogo ?

Przedsiebiorcy

Handlowcy

Studenci i Uczniowie

Osoby z branży sprzedażowej i gastronomicznej

Osoby Zainteresowane poszerzeniem wiedzy z zakresu profesjonalna obsługa klienta

Program Szkolenia

 

Od A do Z

Szkolenie trwa 8 godzin

Moduł I. Jak budować wizerunek profesjonalnego doradcy klienta
  • Nasze nastawienie kluczem do sukcesu w profesjonalnej obsłudze klienta
  • Typologia klientów – jak się do nich dostosować, podstawowe typy
    osobowości klienta
  • Budowanie pozytywnych i długotrwałych relacji z klientem – zasady
  • Postawa pro aktywna i przejawianie inicjatywy
  • Utrzymanie klienta – 7 zasad budowania lojalności
Moduł II. Jak efektywnie komunikować się z klientem
  • Pierwsze wrażenie, reguła 4 x 20 – nigdy nie dostaniesz drugiej szansy, żeby
    zrobić pierwsze wrażenie!
  • Pytania otwarte i zamknięte, jako klucz do sukcesu – kiedy i jakie pytania
    zadawać, umiejętność aktywnego słuchania i utrzymania uwagi
  • Komunikacja niewerbalna – mowa ciała oraz praca z głosem w procesie
    obsługi klienta, kontrola emocji
  • Komunikacja werbalna w obsłudze klienta – baza słów, których warto używać
    oraz baza zwrotów, których należy unikać
  • Konstruktywna komunikacja w oparciu o komunikaty typu „Ty” i „Ja”
  • Język korzyści w rozmowach z klientami
Moduł III. Zasady rozmowy z klientem przez telefon
  • Dobre nawyki w rozmowie telefonicznej – co wolno, a czego nie wolno
  • Rola naszej mowy – ton głosu, tempo, głośność, intonacja i ich rola w odbiorze
    przez rozmówcę
  • Etapy telefonicznego kontaktu z klientem
Moduł IV. Trudne sytuacje w kontaktach z klientami
  • Rozwiązywanie obiekcji i zastrzeżeń klienta – jak radzić sobie z reklamacjami i
    obiekcjami klienta, sprawdzone techniki reagowania na zastrzeżenia
     Rozpoznawanie i radzenie sobie z manipulacją i krytyką ze strony klienta
     Techniki asertywne niezbędne do obsługi klienta
Moduł V. Zarządzanie emocjami i stresem
  • Oddziel fakty od emocji
  • Metody kontroli emocji w obsłudze klienta
  • Sposoby radzenie sobie z nadmiarem negatywnych emocji
  • Zastosowanie technik antystresowych i relaksacyjnych w pracy
Moduł VI. Podsumowanie
  • Podsumowanie szkolenia

Uczestnicy posiądą wiedzę z zakresu:

  • Zasad budowania wizerunku profesjonalnego doradcy klienta
  • Elementów efektywnej komunikacji interpersonalnej
    w kontakcie z klientem
  • Narzędzi służących do radzenia sobie w trudnych sytuacjach z klientami
  • Metod kontroli emocji i stresu podczas obsługi klienta

Uczestnicy posiądą umiejetności:

  • Pro aktywnej postawy obsługi klienta
  • Budowania i utrzymywania długotrwałych relacji z klientem
  • Rozwiązywania i łagodzenia sytuacji konfliktowych podczas obsługi klienta
  • Wygaszania nadmiaru emocji i rozładowywania stresu w pracy

Uczestnicy pogłębią kompetencje związane z:

  • Zdobywaniem przychylności i budowaniem lojalności wśród klientów
  • Mową ciała oraz komunikacją werbalną
  • Tworzeniem profesjonalnego wizerunku firmy

Szkolenie Poprowadzi

 

Patrycja Dorsz vel Dróżdż

Trener rozwoju osobistego i biznesu, doradca
zawodowy i personalny, coach.

Przeprowadziła około 2000 godzin
szkoleniowych dla firm, instytucji i organizacji.
Certyfikowany coach, mediator i negocjator
realizujący indywidualne i grupowe sesje
coachingowe i mediacyjne.

Prowadzi konsultacje
biznesowe w zakresie rozwoju pracowników,
rozwoju menedżerskiego oraz wzmacniania
potencjału zespołów.
Realizatorka autorskich projektów rozwojowych dla rodzin, par, klientów
indywidualnych, przedsiębiorców, właścicieli i
pracowników firm.

Posiada 10-letnie doświadczenie w realizowaniu złożonych i
zaawansowanych projektów rozwojowych i team buildingu.

 

Zapraszamy do kontaktu

Skontaktuj się z nami

Ubi Coaching to Marka, która przyciąga ludzi unikalnych chcących się rozwijać i stale podnosić poprzeczkę. Tworzymy zespół doświadczonych trenerów, psychologów, ekspertów oraz praktyków sprzedaży, by kierować twoim potencjałem.

Kazimierza Wielkiego 3/1
65-047 Zielona Góra

+48 517 981 279

+48 536 450 450

biuro@ubicoaching.pl

Zostaw wiadomość

Zgoda