Szkolenie Budowanie współpracy i podnoszenie efektywności zespołu
Czy ciekawią Cie odpowiedzi na poniższe pytania?
Chcesz podnieść efektywność?
Masz problem z atmosferą w biurze
Ciagłe kłótnie miedzy pracownikami ?
Zobacz co sądzą uczestnicy o
naszym szkoleniu
Dla Kogo ?
Handlowcy
Studenci i Uczniowie
Przedsiebiorcy
Program Szkolenia
Od A do Z
Szkolenie trwa 8 godzin
Moduł I. Ja w grupie
- Diagnoza typu osobowości oraz stylu komunikacji i współpracy uczestników szkolenia
- Różne wymiary osobowości i ich wpływ na sposób postrzegania innych ludzi i odbierania ich
zachowań - Rozpoznawanie różnych stylów komunikacji i preferencje osobowościowe w kontekście
współpracy z różnymi osobami - Diagnoza dominującego stylu komunikacji oraz poznanie swoich mocnych stron oraz wyzwań wynikających w osobistego wymiaru osobowościowego
Moduł II. Efektywny i zmotywowany zespół
- Elementy psychologii funkcjonowania i rozwoju grupy
- Zasady synergicznej pracy zespołowej
- Diagnoza potencjału zespołu oraz wynikające z niej wyzwania dla pracy grupowej
- Role społeczne, psychologiczne i grupowe w pracy zespołu
- Czynniki wpływające na efektywność pracy zespołu
- Motywacja i zaangażowanie w zespole – co powoduje, że słabnie i jak je wzmacniać?
- Efektywna komunikacja w zespole
- Sposoby podnoszenia jakości współpracy oraz podtrzymywania zaangażowania członków zespołu
Moduł III. Nieuniknione konflikty w pracy zespołowej – jak skutecznie nimi zarządzać?
- Konflikt jako nieodłączny element współpracy i funkcjonowania społecznego
- Efektywne i nieefektywne sposoby rozwiązywania konfliktów
- Komunikacja w konflikcie
- Zapobieganie eskalacji konfliktu
Moduł IV. Problem Twoim największym nauczycielem
- Konstruktywne podejście do rozwiązywania problemów
- Narzędzia i techniki rozwiązywania problemów
- Skuteczne podejmowanie decyzji
- Jak przekuć energię wyzwania w korzyść dla zespołu?
Moduł V. Level up! Czyli jak być bardziej efektywnym?
- Praktyczne sposoby i techniki zwiększania efektywności
- Skuteczne praktyki i strategie wzbudzania i podnoszenia motywacji własnej i zespołu
- Efekt synergii i czynniki pozwalające uzyskać wyższy poziom współpracy i zaangażowania
Uczestnicy posiądą wiedzę z zakresu:
- Zasad efektywnej komunikacji
- Mechanizmów kierujących współpracą w zespole
- Psychologii osobowości
- Mechanizmów zaangażowania
- Psychologii motywacji
- Zasad współpracy w zespole
- Przyczyn powstawania i sposobów rozwiązywania konfliktów
Uczestnicy posiądą umiejetności:
- Współpracy w zespole
- Komunikowania się w sposób efektywny z różnymi odbiorcami komunikatów
- Radzenia sobie ze stresem oraz wyzwaniami towarzyszącym współpracy w zespole oraz codziennej obsłudze klientów
- Konstruktywnego rozwiązywania konfliktów
- Kreatywnego podejścia do problemów w pracy zespołowej oraz z klientem zewnętrznym
- Wzbudzania naturalnego zaangażowania i motywacji własnej oraz w pozostałych członkach zespołu
Uczestnicy pogłębią kompetencje związane z:
- Rozpoznawaniem i wykorzystywaniem własnego potencjału we współpracy zespołowej
- Uważnością na potrzeby i różnice w funkcjonowaniu innych członków zespołu
- Radzeniem sobie z problemami, konfliktami i wyzwaniami w realizacji celów zespołowych oraz kontakcie z klientem
- Budowaniem satysfakcjonujących relacji z członkami swojego zespołu
- Unikaniem błędów w komunikacji i przekazywaniu informacji zwrotnej
Podnoszeniem jakości swojej pracy
Podnoszeniem jakości swojej pracy

Szkolenie Poprowadzi
Patrycja Dorsz vel Dróżdż
Trener rozwoju osobistego i biznesu, doradca
zawodowy i personalny, coach.
Przeprowadziła około 2000 godzin
szkoleniowych dla firm, instytucji i organizacji.
Certyfikowany coach, mediator i negocjator
realizujący indywidualne i grupowe sesje
coachingowe i mediacyjne.
Prowadzi konsultacje
biznesowe w zakresie rozwoju pracowników,
rozwoju menedżerskiego oraz wzmacniania
potencjału zespołów.
Realizatorka autorskich projektów rozwojowych dla rodzin, par, klientów
indywidualnych, przedsiębiorców, właścicieli i
pracowników firm.
Posiada 10-letnie doświadczenie w realizowaniu złożonych i
zaawansowanych projektów rozwojowych i team buildingu.
biznesowe w zakresie rozwoju pracowników,
rozwoju menedżerskiego oraz wzmacniania
potencjału zespołów.
Realizatorka autorskich projektów rozwojowych dla rodzin, par, klientów
indywidualnych, przedsiębiorców, właścicieli i
pracowników firm.
zaawansowanych projektów rozwojowych i team buildingu.
Zapraszamy do kontaktu
Skontaktuj się z nami
Ubi Coaching to Marka, która przyciąga ludzi unikalnych chcących się rozwijać i stale podnosić poprzeczkę. Tworzymy zespół doświadczonych trenerów, psychologów, ekspertów oraz praktyków sprzedaży, by kierować twoim potencjałem.
Kazimierza Wielkiego 3/1
65-047 Zielona Góra
+48 517 981 279
+48 536 450 450
biuro@ubicoaching.pl