Szkolenie wywieranie wpływu na innych
Czy ciekawią Cie odpowiedzi na poniższe pytania?
Jak używać w komunikacji sztuki retoryki?
Chcesz poznać zasady wywierania wpływu?
Interesuje cie rozpoznawanie manipulacji w negocjacjach?
Dla Kogo ?
Przedsiebiorcy
Handlowcy
Studenci i Uczniowie
Osoby z branży sprzedażowej i gastronomicznej
Osoby Zainteresowane poszerzeniem wiedzy z zakresu wywierania wpływu na innych
Program Szkolenia
Od A do Z
Szkolenie trwa 8 godzin
Moduł I. Podstawowe pojęcia- perswazja, manipulacja, etyka w perswazji, gdzie kończy się perswazja a zaczyna się manipulacja
- Obszary i granice wywierania wpływu – kiedy mamy na coś wpływ a kiedy nie
- Powody wywierania wpływu – po co chcemy wywierać wpływ
- Ekspresywne i receptywne środki wywierania wpływu – czym są i kiedy je
stosować
Moduł II. Zasady wywierania wpływu. Uniwersalne prawa oddziaływania na ludzi: 6 zasad wywierania wpływu wg Roberta Cialdiniego
- Zasady wywierania wpływu. Uniwersalne prawa oddziaływania na ludzi: 6 zasad
wywierania wpływu wg Roberta Cialdiniego
Moduł III. Retoryka oraz erystyka wpływu i perswazji na ludzi
- Perswazja werbalna – słowa, które mają moc, siła argumentu a argument siły,
cechy dobrze sformułowanego argumentu - Sztuka retoryki – czyli konstruowanie przekazu perswazyjnego, czynniki
wzmacniające przekaz perswazyjny - Erystyka – czym jest erystyka, chwyty erystyczne stosowane w dyskusjach i
obrona przed nimi
Moduł IV. Mechanizmy psychologiczne w wywieraniu wpływu i perswazji - jak się nimi posługiwać
- Mechanizmy psychologiczne w wywieraniu wpływu i perswazji – jak się nimi
posługiwać
Moduł V. Manipulacja - od rozpoznania po obrony- co o manipulacji wiedzieć musimy
- Sygnały rozpoznawcze manipulacji
- Najczęściej stosowane techniki manipulacyjne
- Techniki neutralizacji manipulacji
Moduł VI. Podsumowanie
- Podsumowanie Szkolenia
Uczestnicy posiądą wiedzę z zakresu:
- Kluczowych narzędzi wywierania wpływu i perswazji
- Mechanizmów psychologicznych wywierania wpływu i perswazji
- Najczęściej stosowanych technik manipulacyjnych oraz sposobów ich neutralizacji
Uczestnicy posiądą umiejetności:
- Wywierania wpływu na ludzi, by myśleli, czuli i robili to, co chcemy
- Budowania bogatych, owocnych relacji z klientami
- Skutecznego porozumiewania się w kontaktach zawodowych i prywatnych
- Przekonywania do własnych poglądów
Uczestnicy pogłębią kompetencje związane z:
- Przekonywania ludzi do własnych pomysłów
- Oddziaływania na decyzję ludzi i ich sposób działania
- Efektywnej komunikacji

Szkolenie Poprowadzi
Patrycja Dorsz vel Dróżdż
Trener rozwoju osobistego i biznesu, doradca
zawodowy i personalny, coach.
Przeprowadziła około 2000 godzin
szkoleniowych dla firm, instytucji i organizacji.
Certyfikowany coach, mediator i negocjator
realizujący indywidualne i grupowe sesje
coachingowe i mediacyjne.
Prowadzi konsultacje
biznesowe w zakresie rozwoju pracowników,
rozwoju menedżerskiego oraz wzmacniania
potencjału zespołów.
Realizatorka autorskich projektów rozwojowych dla rodzin, par, klientów
indywidualnych, przedsiębiorców, właścicieli i
pracowników firm.
Posiada 10-letnie doświadczenie w realizowaniu złożonych i
zaawansowanych projektów rozwojowych i team buildingu.
biznesowe w zakresie rozwoju pracowników,
rozwoju menedżerskiego oraz wzmacniania
potencjału zespołów.
Realizatorka autorskich projektów rozwojowych dla rodzin, par, klientów
indywidualnych, przedsiębiorców, właścicieli i
pracowników firm.
zaawansowanych projektów rozwojowych i team buildingu.
Zapraszamy do kontaktu
Skontaktuj się z nami
Ubi Coaching to Marka, która przyciąga ludzi unikalnych chcących się rozwijać i stale podnosić poprzeczkę. Tworzymy zespół doświadczonych trenerów, psychologów, ekspertów oraz praktyków sprzedaży, by kierować twoim potencjałem.
Kazimierza Wielkiego 3/1
65-047 Zielona Góra
+48 517 981 279
+48 536 450 450
biuro@ubicoaching.pl