Szkolenie wywieranie wpływu na innych

Czy ciekawią Cie odpowiedzi na poniższe pytania?

Jak używać w komunikacji sztuki retoryki?

Chcesz poznać zasady wywierania wpływu?

Interesuje cie rozpoznawanie manipulacji w negocjacjach?

Dla Kogo ?

Przedsiebiorcy

Handlowcy

Studenci i Uczniowie

Osoby z branży sprzedażowej i gastronomicznej

Osoby Zainteresowane poszerzeniem wiedzy z zakresu wywierania wpływu na innych

Program Szkolenia

 

Od A do Z

Szkolenie trwa 8 godzin

Moduł I. Podstawowe pojęcia- perswazja, manipulacja, etyka w perswazji, gdzie kończy się perswazja a zaczyna się manipulacja
  • Obszary i granice wywierania wpływu – kiedy mamy na coś wpływ a kiedy nie
  • Powody wywierania wpływu – po co chcemy wywierać wpływ
  • Ekspresywne i receptywne środki wywierania wpływu – czym są i kiedy je
    stosować
Moduł II. Zasady wywierania wpływu. Uniwersalne prawa oddziaływania na ludzi: 6 zasad wywierania wpływu wg Roberta Cialdiniego
  • Zasady wywierania wpływu. Uniwersalne prawa oddziaływania na ludzi: 6 zasad
    wywierania wpływu wg Roberta Cialdiniego
Moduł III. Retoryka oraz erystyka wpływu i perswazji na ludzi
  • Perswazja werbalna – słowa, które mają moc, siła argumentu a argument siły,
    cechy dobrze sformułowanego argumentu
  • Sztuka retoryki – czyli konstruowanie przekazu perswazyjnego, czynniki
    wzmacniające przekaz perswazyjny
  • Erystyka – czym jest erystyka, chwyty erystyczne stosowane w dyskusjach i
    obrona przed nimi
Moduł IV. Mechanizmy psychologiczne w wywieraniu wpływu i perswazji - jak się nimi posługiwać
  • Mechanizmy psychologiczne w wywieraniu wpływu i perswazji – jak się nimi
    posługiwać
Moduł V. Manipulacja - od rozpoznania po obrony- co o manipulacji wiedzieć musimy
  • Sygnały rozpoznawcze manipulacji
  • Najczęściej stosowane techniki manipulacyjne
  • Techniki neutralizacji manipulacji
Moduł VI. Podsumowanie
  • Podsumowanie Szkolenia

Uczestnicy posiądą wiedzę z zakresu:

  • Kluczowych narzędzi wywierania wpływu i perswazji
  • Mechanizmów psychologicznych wywierania wpływu i perswazji
  • Najczęściej stosowanych technik manipulacyjnych oraz sposobów ich neutralizacji

Uczestnicy posiądą umiejetności:

  • Wywierania wpływu na ludzi, by myśleli, czuli i robili to, co chcemy
  • Budowania bogatych, owocnych relacji z klientami
  • Skutecznego porozumiewania się w kontaktach zawodowych i prywatnych
  • Przekonywania do własnych poglądów

Uczestnicy pogłębią kompetencje związane z:

  • Przekonywania ludzi do własnych pomysłów
  • Oddziaływania na decyzję ludzi i ich sposób działania
  • Efektywnej komunikacji

Szkolenie Poprowadzi

 

Patrycja Dorsz vel Dróżdż

Trener rozwoju osobistego i biznesu, doradca
zawodowy i personalny, coach.

Przeprowadziła około 2000 godzin
szkoleniowych dla firm, instytucji i organizacji.
Certyfikowany coach, mediator i negocjator
realizujący indywidualne i grupowe sesje
coachingowe i mediacyjne.

Prowadzi konsultacje
biznesowe w zakresie rozwoju pracowników,
rozwoju menedżerskiego oraz wzmacniania
potencjału zespołów.
Realizatorka autorskich projektów rozwojowych dla rodzin, par, klientów
indywidualnych, przedsiębiorców, właścicieli i
pracowników firm.

Posiada 10-letnie doświadczenie w realizowaniu złożonych i
zaawansowanych projektów rozwojowych i team buildingu.

 

Zapraszamy do kontaktu

Skontaktuj się z nami

Ubi Coaching to Marka, która przyciąga ludzi unikalnych chcących się rozwijać i stale podnosić poprzeczkę. Tworzymy zespół doświadczonych trenerów, psychologów, ekspertów oraz praktyków sprzedaży, by kierować twoim potencjałem.

Kazimierza Wielkiego 3/1
65-047 Zielona Góra

+48 517 981 279

+48 536 450 450

biuro@ubicoaching.pl

Zostaw wiadomość

Zgoda