Szkolenie Psychologiczne aspekty sprzedaży i obsługi klienta

Czy ciekawią Cie odpowiedzi na poniższe pytania?

Jak stworzyć wiarygodność i zaufanie w kontaktach z klientem?

Jak wykorzystywać mowę ciała podczas budowania zaufania z klientem?

Chcesz poznać rodzaje osobowości klientów?

Dla Kogo ?

Przedsiebiorcy

Handlowcy

Studenci i Uczniowie

Osoby z branży sprzedażowej i gastronomicznej

Osoby Zainteresowane poszerzeniem wiedzy z zakresu Psychologiczne aspekty sprzedaży

Program Szkolenia

 

Od A do Z

Szkolenie trwa 8 godzin

Moduł I. Psychiczne przygotowanie do sprzedaży
  • Pozytywna postawa – rola pozytywnego nastawienia w sprzedaży
  • Mowa ciała – środki niewerbalne wykorzystywane w kontaktach z klientem,
    budowanie zaufania z klientem poprzez mowę ciała
  • Zadawanie pytań – kształtowanie umiejętności efektywnego zadawania pytań
  • Aktywne słuchanie – filar partnerskiej komunikacji z klientem
Moduł II. Typy osobowości klientów - kształtowanie zachowań poprzez indywidualne podejście do klienta
  • Psychologiczna charakterystyka typów klienta
  • Umiejętność dostosowania swojego stylu komunikacji do różnych typów
    klienta – sposoby obsługi poszczególnych klientów, rodzaje skutecznych pytań
    w zależności od typu klienta
    •  

    Moduł III. Budowanie wiarygodności i zaufania w kontaktach z klientem na etapie otwarcia sprzedaży
    • Pozyskiwanie informacji o kliencie w początkowej fazie rozmowy handlowej
    • Techniki szybkiego zdobywania zaufania klienta
    • Zasady wykorzystywania pytań otwartych, zamkniętych i sugerujących
    • Psychologiczne aspekty kontaktów z klientem – eliminacja stresu i
      nieśmiałości
    Moduł IV. Proces sprzedaży
    • Kształtowanie umiejętności prezentowania korzyści adekwatnie do potrzeb
      klienta
    • Wywieranie wpływu w procesie przedstawiania oferty – psychologiczne
      metody prezentacji produktów, techniki wywierania wpływu
    • Prezentacja zalet produktu w kategoriach korzyści dla klienta
    • Przezwyciężanie zastrzeżeń klienta – typowe zastrzeżenia twoich klientów,
      metody skuteczne w radzeniu sobie z obiekcjami
    • Wspomaganie klienta w podejmowaniu decyzji kupna
    • Techniki negocjacyjne, zachowanie asertywne
    • Zamykanie procesu sprzedaży, finalizacja sprzedaży – metody zwiększające
      prawdopodobieństwo dokonania zakupu
    Moduł V. Sytuacje trudne i ich rozwiązywanie
    • Sposoby radzenia sobie z niewygodnymi pytaniami klientów i z reklamacjami
    • Sposoby na krytykę i obiekcje klienta
    Moduł VI. Obsługa klienta po sprzedaży
    • Obsługa klienta po sprzedaży
    Moduł VII. Podsumowanie
    • Podsumowanie szkolenia

    Uczestnicy posiądą wiedzę z zakresu:

    • Typów osobowościowych klientów i umiejętnego doboru sposobu ich obsługi w procesie sprzedażowym
    • Budowania wiarygodności i zaufania w kontaktach z klientem na etapie
      otwarcia sprzedaży
    • Prowadzenia procesu sprzedaży do pozytywnej finalizacji
    • Metod radzenia sobie w sytuacjach trudnych
    • Narzędzi wykorzystywanych w obsłudze klienta po sprzedaży

    Uczestnicy posiądą umiejetności:

    • Rozpoznawania motywacji zakupowej klienta
    • Rozpoznawania i rozumienia osobowości klienta
    • Stosowania języka korzyści i perswazji handlowej
    • Stosowania strategii partnerskiej sprzedaży wzmacniającej długofalowe relacje
    • Stosowania argumentacji handlowej dostosowanej do stylu komunikacji klienta
    • Radzenia sobie z siłą negocjacyjną klienta
    • Radzenia sobie z obiekcjami klienta i krytyką

    Uczestnicy pogłębią kompetencje związane z:

    • Możliwościami dotarcia do klienta i rozmową bezpośrednią
    • Przełamywaniem barier w pierwszym kontakcie z klientem
    • Rozpoznawaniem i rozumieniem własnych reakcji związanych z
      negocjowaniem
    • Radzeniem sobie z klientem o odmiennym charakterze i poglądach oraz w
      innych trudnych sytuacjach

    Szkolenie Poprowadzą

     

    Patrycja Dorsz vel Dróżdż

    Trener rozwoju osobistego i biznesu, doradca
    zawodowy i personalny, coach.

    Przeprowadziła około 2000 godzin
    szkoleniowych dla firm, instytucji i organizacji.
    Certyfikowany coach, mediator i negocjator
    realizujący indywidualne i grupowe sesje
    coachingowe i mediacyjne.

    Prowadzi konsultacje
    biznesowe w zakresie rozwoju pracowników,
    rozwoju menedżerskiego oraz wzmacniania
    potencjału zespołów.
    Realizatorka autorskich projektów rozwojowych dla rodzin, par, klientów
    indywidualnych, przedsiębiorców, właścicieli i
    pracowników firm.

    Posiada 10-letnie doświadczenie w realizowaniu złożonych i
    zaawansowanych projektów rozwojowych i team buildingu.

     

     

    Jakub Kurtycz

    Trener sprzedaży

    20 lat doświadczenia w sprzedaży produktów premium.

    Od 15 lat rozwija się w obszarze szkoleń.

    Jego warsztat szkoleniowy oparty jest na doświadczeniu i wiedzy, która przyniosła mu wymierne sukcesy w sprzedaży. Wyróżnia go dbałość o realizację celów biznesowych, określonych przed szkoleniem i nacisk na zaangażowanie uczestników w proces rozwojowy.

    Doświadczenie trenerskie to ponad 4800 godzin doświadczenia w prowadzeniu szkoleń o tematyce:
    • obsługi klienta
    • psychologii sprzedaży
    • obsługi posprzedażnej
    • rozwiązywania konfliktów
    • planowania czasu
    • zarządzania
    • motywacji
    • asertywności
    • coachingu
    • kreatywnośc

     

    Zapraszamy do kontaktu

    Skontaktuj się z nami

    Ubi Coaching to Marka, która przyciąga ludzi unikalnych chcących się rozwijać i stale podnosić poprzeczkę. Tworzymy zespół doświadczonych trenerów, psychologów, ekspertów oraz praktyków sprzedaży, by kierować twoim potencjałem.

    Kazimierza Wielkiego 3/1
    65-047 Zielona Góra

    +48 517 981 279

    +48 536 450 450

    biuro@ubicoaching.pl

    Zostaw wiadomość

    Zgoda