Szkolenie pozyskiwanie nowych klientów
Czy ciekawią Cie odpowiedzi na poniższe pytania?
Jakie cechy posiadają najlepsi sprzedawcy?
Jak efektywnie pozyskiwać klientów?
Jakie są kryteria określające klienta?
Dla Kogo ?
Przedsiebiorcy
Handlowcy
Studenci i Uczniowie
Osoby z branży sprzedażowej i gastronomicznej
Osoby Zainteresowane poszerzeniem wiedzy z zakresu pozyskiwania nowych klientów
Program Szkolenia
Od A do Z
Szkolenie trwa 8 godzin
Moduł I. Pozyskiwanie nowego klienta – wprowadzenie
- Prospecting – czym jest i do czego służy, zakres i tło działań prospectingowych
- Zasady jakimi rządzi się prospecting
Moduł II. Znajdź i poznaj swojego klienta - plan działań prospectingowych
- Wartości, misja, wizja, wyróżnik marki, czyli Twoje mocne strony – „wyróżnij się lub zgiń”
- Wizerunek marki, czyli “jak Cię widzą tak Cię piszą”
- Pewność siebie, ważny „klucz” do budowania silnej marki
-
Moduł III. Strategie Prospectingu. Metody pozyskiwania klientów
- Aktywne i pasywne metody pozyskania potencjalnych klientów
- Pierwszy kontakt z klientem – najważniejsze zasady skutecznej rozmowy, efekt
pozytywnego pierwszego wrażenia, istota zachowań interpersonalnych - Schematy prowadzenia rozmów z klientem – aktywne kierowanie rozmową
- Budowanie pozytywnych relacji w kontakcie z klientem – nastawienie jako
fundament pozytywnych relacji, elastyczność w kontaktach z klientami - Jakie cechy posiadają najlepsi sprzedawcy – wskaźniki psychologiczne
- Prezentacja produktu/usługi
- Rozmowy handlowe i negocjacje
- Networking – co to takiego i jakimi prawami się rządzi, czym nie jest networking,
jakie korzyści networking może dać sprzedawcy
Moduł IV. Zarządzanie portfelem klientów
- Lejek sprzedażowy
- Kryteria sukcesu w sprzedaży, czyli analiza wyników własnej pracy
- Zasada Pareto
- Odzyskiwanie klientów biernych – sposoby odnawiania relacji handlowych
Moduł V. Przewidywanie zastrzeżeń i reakcji na nie. Najważniejsze techniki odpierania i radzenia sobie z zastrzeżeniami/obiekcjami klienta
- Reaktancja czyli technika przekonywania bez tworzenia oporu
- Przekształcanie obiekcji na pozytywy
- Techniki wizualizacyjne w sprzedaży
Moduł VI. Prezentacja korzyści i zamknięcie sprzedaży
- Prezentacja korzyści i zamknięcie sprzedaży
Moduł VII. Utrzymywanie kontaktów z klientami – kontakty posprzedażowe
- Waga utrzymywania klienta
- Zasady utrzymywania kontaktów
Moduł VIII. Podsumowanie
- Podsumowanie szkolenia
Uczestnicy posiądą wiedzę z zakresu:
- Zasad jakimi rządzi się prospecting
- Planu działań prospectingowych
- Metod pozyskiwania nowych klientów
- Zarządzania profilem klientów
- Technik odpierania zastrzeżeń i obiekcji klienta
- Zamknięcia sprzedaży i utrzymywania kontaktu z klientem po sprzedaży
Uczestnicy posiądą umiejetności:
- Skutecznego poszukiwania i pozyskiwania nowych klientów
- Wyboru grupy klientów docelowych i opracowania metody i narzędzia
skutecznego dotarcia do nich
- Prezentacji produktu/usługi
- Budowania pozytywnych relacji w kontakcie z klientem i utrzymywania
kontaktów posprzedażowych
skutecznego dotarcia do nich
kontaktów posprzedażowych
Uczestnicy pogłębią kompetencje związane z:
- Określeniem celu sprzedażowego oraz targetu klientów
- Kontaktem bezpośrednim z klientem, kontaktem podczas rozmowy
telefonicznej oraz korespondencji mailowej
- Przewidywaniem zastrzeżeń klientów i reakcji na nie
telefonicznej oraz korespondencji mailowej

Szkolenie Poprowadzi
Patrycja Dorsz vel Dróżdż
Trener rozwoju osobistego i biznesu, doradca
zawodowy i personalny, coach.
Przeprowadziła około 2000 godzin
szkoleniowych dla firm, instytucji i organizacji.
Certyfikowany coach, mediator i negocjator
realizujący indywidualne i grupowe sesje
coachingowe i mediacyjne.
Prowadzi konsultacje
biznesowe w zakresie rozwoju pracowników,
rozwoju menedżerskiego oraz wzmacniania
potencjału zespołów.
Realizatorka autorskich projektów rozwojowych dla rodzin, par, klientów
indywidualnych, przedsiębiorców, właścicieli i
pracowników firm.
Posiada 10-letnie doświadczenie w realizowaniu złożonych i
zaawansowanych projektów rozwojowych i team buildingu.
biznesowe w zakresie rozwoju pracowników,
rozwoju menedżerskiego oraz wzmacniania
potencjału zespołów.
Realizatorka autorskich projektów rozwojowych dla rodzin, par, klientów
indywidualnych, przedsiębiorców, właścicieli i
pracowników firm.
zaawansowanych projektów rozwojowych i team buildingu.
Zapraszamy do kontaktu
Skontaktuj się z nami
Ubi Coaching to Marka, która przyciąga ludzi unikalnych chcących się rozwijać i stale podnosić poprzeczkę. Tworzymy zespół doświadczonych trenerów, psychologów, ekspertów oraz praktyków sprzedaży, by kierować twoim potencjałem.
Kazimierza Wielkiego 3/1
65-047 Zielona Góra
+48 517 981 279
+48 536 450 450
biuro@ubicoaching.pl