Szkolenie pozyskiwanie nowych klientów

Czy ciekawią Cie odpowiedzi na poniższe pytania?

Jakie cechy posiadają najlepsi sprzedawcy?

Jak efektywnie pozyskiwać klientów?

Jakie są kryteria określające klienta?

Dla Kogo ?

Przedsiebiorcy

Handlowcy

Studenci i Uczniowie

Osoby z branży sprzedażowej i gastronomicznej

Osoby Zainteresowane poszerzeniem wiedzy z zakresu pozyskiwania nowych klientów

Program Szkolenia

 

Od A do Z

Szkolenie trwa 8 godzin

Moduł I. Pozyskiwanie nowego klienta – wprowadzenie
  • Prospecting – czym jest i do czego służy, zakres i tło działań prospectingowych
  • Zasady jakimi rządzi się prospecting
Moduł II. Znajdź i poznaj swojego klienta - plan działań prospectingowych
  • Wartości, misja, wizja, wyróżnik marki, czyli Twoje mocne strony – „wyróżnij się lub zgiń”
  • Wizerunek marki, czyli “jak Cię widzą tak Cię piszą”
  • Pewność siebie, ważny „klucz” do budowania silnej marki
    •  

    Moduł III. Strategie Prospectingu. Metody pozyskiwania klientów
    • Aktywne i pasywne metody pozyskania potencjalnych klientów
    • Pierwszy kontakt z klientem – najważniejsze zasady skutecznej rozmowy, efekt
      pozytywnego pierwszego wrażenia, istota zachowań interpersonalnych
    • Schematy prowadzenia rozmów z klientem – aktywne kierowanie rozmową
    • Budowanie pozytywnych relacji w kontakcie z klientem – nastawienie jako
      fundament pozytywnych relacji, elastyczność w kontaktach z klientami
    • Jakie cechy posiadają najlepsi sprzedawcy – wskaźniki psychologiczne
    • Prezentacja produktu/usługi
    • Rozmowy handlowe i negocjacje
    • Networking – co to takiego i jakimi prawami się rządzi, czym nie jest networking,
      jakie korzyści networking może dać sprzedawcy
    Moduł IV. Zarządzanie portfelem klientów
    • Lejek sprzedażowy
    • Kryteria sukcesu w sprzedaży, czyli analiza wyników własnej pracy
    • Zasada Pareto
    • Odzyskiwanie klientów biernych – sposoby odnawiania relacji handlowych
    Moduł V. Przewidywanie zastrzeżeń i reakcji na nie. Najważniejsze techniki odpierania i radzenia sobie z zastrzeżeniami/obiekcjami klienta
    • Reaktancja czyli technika przekonywania bez tworzenia oporu
    • Przekształcanie obiekcji na pozytywy
    • Techniki wizualizacyjne w sprzedaży
    Moduł VI. Prezentacja korzyści i zamknięcie sprzedaży
    • Prezentacja korzyści i zamknięcie sprzedaży
    Moduł VII. Utrzymywanie kontaktów z klientami – kontakty posprzedażowe
    • Waga utrzymywania klienta
    • Zasady utrzymywania kontaktów
    Moduł VIII. Podsumowanie
    • Podsumowanie szkolenia 

    Uczestnicy posiądą wiedzę z zakresu:

    • Zasad jakimi rządzi się prospecting
    • Planu działań prospectingowych
    • Metod pozyskiwania nowych klientów
    • Zarządzania profilem klientów
    • Technik odpierania zastrzeżeń i obiekcji klienta
    • Zamknięcia sprzedaży i utrzymywania kontaktu z klientem po sprzedaży

    Uczestnicy posiądą umiejetności:

    • Skutecznego poszukiwania i pozyskiwania nowych klientów
    • Wyboru grupy klientów docelowych i opracowania metody i narzędzia
      skutecznego dotarcia do nich
    • Prezentacji produktu/usługi
    • Budowania pozytywnych relacji w kontakcie z klientem i utrzymywania
      kontaktów posprzedażowych

    Uczestnicy pogłębią kompetencje związane z:

    • Określeniem celu sprzedażowego oraz targetu klientów
    • Kontaktem bezpośrednim z klientem, kontaktem podczas rozmowy
      telefonicznej oraz korespondencji mailowej
    • Przewidywaniem zastrzeżeń klientów i reakcji na nie

    Szkolenie Poprowadzi

     

    Patrycja Dorsz vel Dróżdż

    Trener rozwoju osobistego i biznesu, doradca
    zawodowy i personalny, coach.

    Przeprowadziła około 2000 godzin
    szkoleniowych dla firm, instytucji i organizacji.
    Certyfikowany coach, mediator i negocjator
    realizujący indywidualne i grupowe sesje
    coachingowe i mediacyjne.

    Prowadzi konsultacje
    biznesowe w zakresie rozwoju pracowników,
    rozwoju menedżerskiego oraz wzmacniania
    potencjału zespołów.
    Realizatorka autorskich projektów rozwojowych dla rodzin, par, klientów
    indywidualnych, przedsiębiorców, właścicieli i
    pracowników firm.

    Posiada 10-letnie doświadczenie w realizowaniu złożonych i
    zaawansowanych projektów rozwojowych i team buildingu.

     

    Zapraszamy do kontaktu

    Skontaktuj się z nami

    Ubi Coaching to Marka, która przyciąga ludzi unikalnych chcących się rozwijać i stale podnosić poprzeczkę. Tworzymy zespół doświadczonych trenerów, psychologów, ekspertów oraz praktyków sprzedaży, by kierować twoim potencjałem.

    Kazimierza Wielkiego 3/1
    65-047 Zielona Góra

    +48 517 981 279

    +48 536 450 450

    biuro@ubicoaching.pl

    Zostaw wiadomość

    Zgoda