Szkolenie Otwarte Efektywnośc w środowisku biznesowym

Czy ciekawią Cie odpowiedzi na poniższe pytania?

Chcesz podnieść efektywność negocjacji?

Jak poprowadzić negocjacje z ważnym
kontrahentem?

Jak optymalnie zorganizować swój czas??

Zobacz co sądzą uczestnicy o
naszym szkoleniu

Nasz Uczestnik opowiada o szkoleniu

Dla Kogo ?

Handlowcy

Studenci i Uczniowie

Przedsiebiorcy

Program Szkolenia

 

Od A do Z

Szkolenie trwa 8 godzin

Moduł I. Wskaźniki Efektywności
    •  Misja, wizja i cele organizacji jako podstawowy poziom definiowania wskaźników efektywności
Moduł II. Wskaźniki zarzadzania w oparciu o strategie
  • Wyznaczanie wskaźników zarządzania efektywnością w oparciu o cele strategiczne i wizję rozwoju firmy
Moduł III. Reguły zarządzania zasobami ludzkimi
  • Rozporządzenia i reguły zarządzania zasobami ludzkimi podnoszące efektywność biznesową (case study oraz dobre praktyki)
Moduł IV. Strategie podejmowania decyzji
  • Strategie podejmowania decyzji biznesowych podnoszących efektywność i produktywność
Moduł V. Czynniki wewnętrzne i zewnętrzne
  • Czynniki wewnętrzne i zewnętrzne otoczenia biznesowego mające wpływ na produktywność i wydajność
Moduł VI. Paradoksy i sprzeczności
  • Paradoksy i sprzeczności w kształtowaniu środowiska biznesowego podnoszącego efektywność
Moduł VII. Postawa służąca podnoszeniu wydajności w pracy

Postawa służąca podnoszeniu wydajności w pracy pod presją czasu lub odpowiedzialności

Moduł VIII. Skuteczne zarządzanie zadaniami

Skuteczne zarządzanie zadaniami, procesami i projektami w procesie zwiększania efektywności

Moduł IX. Aspekty zarządzania zasobami ludzkimi

Aspekty zarządzania zasobami ludzkimi oraz budowania systemów motywacyjnych w kształtowaniu efektywności pracowniczej

Moduł X. Performance Management

Zarządzanie efektywnością jako narzędzie podnoszące skuteczność realizacji celów biznesowych

Moduł XI. Kultura komunikacji i zarządzania konfliktami

Kultura komunikacji i zarządzania konfliktami jako strategia zarządzania efektywnością w środowisku biznesowym i metody pomiaru i oceny wydajności

Uczestnicy posiądą wiedzę z zakresu:

  • Zasad prowadzenia efektywnych negocjacji handlowych
  • Funkcjonowania emocji oraz mózgu w trakcie prowadzenia ważnych rozmów handlowych
  • Stosowanych technik, strategii i metod prowadzenia negocjacji
  • Przebiegu i faz procesu negocjacyjnego
  • Możliwych błędach i trudnościach w procesie negocjacyjnym i sposobach ich pokonywania

Uczestnicy posiądą umiejetności:

  • Prowadzenia negocjacji z klientami, kontrahentami i partnerami biznesowymi
  • Radzenia sobie z impasem, konfliktem i wyzwaniami w procesie negocjacji
  • Prowadzenia efektywnych i merytorycznych rozmów handlowych
  • Budowania przewagi emocjonalnej i taktycznej w negocjacjach
  • Skutecznego argumentowania
  • Wywierania wpływu na sytuację negocjacyjną
  • Stosowania i rozpoznawania technik, strategii i metod prowadzenia negocjacji
  • Skutecznej „obrony” ceny lub jakości produktu lub usługi
  • Radzenia sobie z reklamacjami i skargami ze strony klientów, kontrahentów lub partnerów biznesowych
  • Właściwego przygotowania na rozmów negocjacyjnych

Uczestnicy pogłębią kompetencje związane z:

  • Efektywnym prowadzeniem negocjacji biznesowych
  • Skutecznym komunikowaniem się z partnerem negocjacyjnym
  • Właściwą oceną sytuacji i wyciąganiem wniosków dotyczących przedmiotu negocjacji
  • Profesjonalnego postępowania w sytuacji konfliktu w trakcie negocjacji

 

Szkolenie Poprowadzi

 

Patrcyja Dorsz vel Dróżdż

Trener rozwoju osobistego i biznesu, doradca
zawodowy i personalny, coach.

Przeprowadziła około 2000 godzin
szkoleniowych dla firm, instytucji i organizacji.
Certyfikowany coach, mediator i negocjator
realizujący indywidualne i grupowe sesje
coachingowe i mediacyjne.

Prowadzi konsultacje
biznesowe w zakresie rozwoju pracowników,
rozwoju menedżerskiego oraz wzmacniania
potencjału zespołów.
Realizatorka autorskich projektów rozwojowych dla rodzin, par, klientów
indywidualnych, przedsiębiorców, właścicieli i
pracowników firm.

Posiada 10-letnie doświadczenie w realizowaniu złożonych i
zaawansowanych projektów rozwojowych i team buildingu.

 

Zapraszamy do zakupu i kontaktu

Efektywność w środowisku biznesowym – szkolenie

Promocja!

999,00 

Skontaktuj się z nami

Ubi Coaching to Marka, która przyciąga ludzi unikalnych chcących się rozwijać i stale podnosić poprzeczkę. Tworzymy zespół doświadczonych trenerów, psychologów, ekspertów oraz praktyków sprzedaży, by kierować twoim potencjałem.

Kazimierza Wielkiego 3/1
65-047 Zielona Góra

+48 517 981 279

+48 536 450 450

biuro@ubicoaching.pl

Zostaw wiadomość

Zgoda