Szkolenie Efektywne negocjacje handlowe.

Czy ciekawią Cie odpowiedzi na poniższe pytania?

Chcesz podnieść efektywność negocjacji?

Jak poprowadzić negocjacje z ważnym
kontrahentem?

Problem z zachowaniem podczas negocjacji?

Zobacz co sądzą uczestnicy o
naszym szkoleniu

Nasz Uczestnik opowiada o szkoleniu

Dla Kogo ?

Handlowcy

Studenci i Uczniowie

Przedsiebiorcy

Program Szkolenia

 

Od A do Z

Szkolenie trwa 8 godzin

Moduł I. Istota negocjacji
    • Czym są negocjacje w oczach różnych stron procesu negocjacyjnego
    • Podstawowe procesy percepcji społecznej oraz mechanizmy komunikacji w procesie negocjacji
    • Jak mózg odbiera sytuację negocjacyjną?
    • Rola emocji w negocjacjach
    • Psychologiczne i biznesowe aspekty negocjacji
Moduł II. Dynamika procesu negocjacyjnego
  • Przede wszystkim – przygotowanie do negocjacji
  • Fazy procesu negocjacyjnego
  • Przebieg spotkania negocjacyjnego
  • Zakończenie procesu negocjacyjnego i podpisanie kontraktu
  • Co się może wydarzyć przy stole negocjacyjnym?
  • Pokonywanie impasu w negocjacjach
  • Błędy w negocjacjach
Moduł III. Style i sposoby prowadzenia negocjacji
  • Jakie modele negocjacyjne funkcjonują w negocjacjach?
  • Twarde i miękkie sposoby prowadzenia negocjacji
  • W jaki sposób dobierać odpowiedni styl prowadzenia rozmów?
  • Jak rozpoznać styl negocjacji partnera lub klienta?
  • Taktyki, techniki i triki negocjacyjne
  • Czego nie warto robić przy stole negocjacyjnym?
  • Czy bronić cenę? Jak negocjować z klientem, który koncentruje się na cenie produktu lub usługi
  • Prowadzenie negocjacji w procesie reklamacji lub skargi ze strony klienta lub partnera
    biznesowego
Moduł IV. Konflikt podczas negocjacji
  • Konstruktywne podejście do konfliktu podczas rozmów biznesowych
  • Konflikt w negocjacjach jako szansa
  • Sztuka radzenia sobie z konfliktami w sytuacjach presji i nacisku
  • Jak uniknąć eskalacji konfliktów w negocjacjach?
Moduł V. Trening umiejętności negocjacyjnych
  • Trening umiejętności negocjacyjnych podczas symulacji negocjacji
  • Omówienie symulacji oraz wyciągnięcie wniosków
  • Odniesienie poznanej wiedzy do osobistych wyzwań zawodowych uczestników
  • Powtórzenie informacji oraz utrwalenie wiedzy w postaci gry

Uczestnicy posiądą wiedzę z zakresu:

  • Zasad prowadzenia efektywnych negocjacji handlowych
  • Funkcjonowania emocji oraz mózgu w trakcie prowadzenia ważnych rozmów handlowych
  • Stosowanych technik, strategii i metod prowadzenia negocjacji
  • Przebiegu i faz procesu negocjacyjnego
  • Możliwych błędach i trudnościach w procesie negocjacyjnym i sposobach ich pokonywania

Uczestnicy posiądą umiejetności:

  • Prowadzenia negocjacji z klientami, kontrahentami i partnerami biznesowymi
  • Radzenia sobie z impasem, konfliktem i wyzwaniami w procesie negocjacji
  • Prowadzenia efektywnych i merytorycznych rozmów handlowych
  • Budowania przewagi emocjonalnej i taktycznej w negocjacjach
  • Skutecznego argumentowania
  • Wywierania wpływu na sytuację negocjacyjną
  • Stosowania i rozpoznawania technik, strategii i metod prowadzenia negocjacji
  • Skutecznej „obrony” ceny lub jakości produktu lub usługi
  • Radzenia sobie z reklamacjami i skargami ze strony klientów, kontrahentów lub partnerów biznesowych
  • Właściwego przygotowania na rozmów negocjacyjnych

Uczestnicy pogłębią kompetencje związane z:

  • Efektywnym prowadzeniem negocjacji biznesowych
  • Skutecznym komunikowaniem się z partnerem negocjacyjnym
  • Właściwą oceną sytuacji i wyciąganiem wniosków dotyczących przedmiotu negocjacji
  • Profesjonalnego postępowania w sytuacji konfliktu w trakcie negocjacji

 

Szkolenie Poprowadzi

 

Patrycja Dorsz vel Dróżdż

Trener rozwoju osobistego i biznesu, doradca
zawodowy i personalny, coach.

Przeprowadziła około 2000 godzin
szkoleniowych dla firm, instytucji i organizacji.
Certyfikowany coach, mediator i negocjator
realizujący indywidualne i grupowe sesje
coachingowe i mediacyjne.

Prowadzi konsultacje
biznesowe w zakresie rozwoju pracowników,
rozwoju menedżerskiego oraz wzmacniania
potencjału zespołów.
Realizatorka autorskich projektów rozwojowych dla rodzin, par, klientów
indywidualnych, przedsiębiorców, właścicieli i
pracowników firm.

Posiada 10-letnie doświadczenie w realizowaniu złożonych i
zaawansowanych projektów rozwojowych i team buildingu.

 

Zapraszamy do kontaktu

Skontaktuj się z nami

Ubi Coaching to Marka, która przyciąga ludzi unikalnych chcących się rozwijać i stale podnosić poprzeczkę. Tworzymy zespół doświadczonych trenerów, psychologów, ekspertów oraz praktyków sprzedaży, by kierować twoim potencjałem.

Kazimierza Wielkiego 3/1
65-047 Zielona Góra

+48 517 981 279

+48 536 450 450

biuro@ubicoaching.pl

Zostaw wiadomość

Zgoda