Szkolenie Efektywne negocjacje handlowe.
Czy ciekawią Cie odpowiedzi na poniższe pytania?
Chcesz podnieść efektywność negocjacji?
Jak poprowadzić negocjacje z ważnym
kontrahentem?
Problem z zachowaniem podczas negocjacji?
Zobacz co sądzą uczestnicy o
naszym szkoleniu
Dla Kogo ?
Handlowcy
Studenci i Uczniowie
Przedsiebiorcy
Program Szkolenia
Od A do Z
Szkolenie trwa 8 godzin
Moduł I. Istota negocjacji
- Czym są negocjacje w oczach różnych stron procesu negocjacyjnego
- Podstawowe procesy percepcji społecznej oraz mechanizmy komunikacji w procesie negocjacji
- Jak mózg odbiera sytuację negocjacyjną?
- Rola emocji w negocjacjach
- Psychologiczne i biznesowe aspekty negocjacji
Moduł II. Dynamika procesu negocjacyjnego
- Przede wszystkim – przygotowanie do negocjacji
- Fazy procesu negocjacyjnego
- Przebieg spotkania negocjacyjnego
- Zakończenie procesu negocjacyjnego i podpisanie kontraktu
- Co się może wydarzyć przy stole negocjacyjnym?
- Pokonywanie impasu w negocjacjach
- Błędy w negocjacjach
Moduł III. Style i sposoby prowadzenia negocjacji
- Jakie modele negocjacyjne funkcjonują w negocjacjach?
- Twarde i miękkie sposoby prowadzenia negocjacji
- W jaki sposób dobierać odpowiedni styl prowadzenia rozmów?
- Jak rozpoznać styl negocjacji partnera lub klienta?
- Taktyki, techniki i triki negocjacyjne
- Czego nie warto robić przy stole negocjacyjnym?
- Czy bronić cenę? Jak negocjować z klientem, który koncentruje się na cenie produktu lub usługi
- Prowadzenie negocjacji w procesie reklamacji lub skargi ze strony klienta lub partnera
biznesowego
Moduł IV. Konflikt podczas negocjacji
- Konstruktywne podejście do konfliktu podczas rozmów biznesowych
- Konflikt w negocjacjach jako szansa
- Sztuka radzenia sobie z konfliktami w sytuacjach presji i nacisku
- Jak uniknąć eskalacji konfliktów w negocjacjach?
Moduł V. Trening umiejętności negocjacyjnych
- Trening umiejętności negocjacyjnych podczas symulacji negocjacji
- Omówienie symulacji oraz wyciągnięcie wniosków
- Odniesienie poznanej wiedzy do osobistych wyzwań zawodowych uczestników
- Powtórzenie informacji oraz utrwalenie wiedzy w postaci gry
Uczestnicy posiądą wiedzę z zakresu:
- Zasad prowadzenia efektywnych negocjacji handlowych
- Funkcjonowania emocji oraz mózgu w trakcie prowadzenia ważnych rozmów handlowych
- Stosowanych technik, strategii i metod prowadzenia negocjacji
- Przebiegu i faz procesu negocjacyjnego
- Możliwych błędach i trudnościach w procesie negocjacyjnym i sposobach ich pokonywania
Uczestnicy posiądą umiejetności:
- Prowadzenia negocjacji z klientami, kontrahentami i partnerami biznesowymi
- Radzenia sobie z impasem, konfliktem i wyzwaniami w procesie negocjacji
- Prowadzenia efektywnych i merytorycznych rozmów handlowych
- Budowania przewagi emocjonalnej i taktycznej w negocjacjach
- Skutecznego argumentowania
- Wywierania wpływu na sytuację negocjacyjną
- Stosowania i rozpoznawania technik, strategii i metod prowadzenia negocjacji
- Skutecznej „obrony” ceny lub jakości produktu lub usługi
- Radzenia sobie z reklamacjami i skargami ze strony klientów, kontrahentów lub partnerów biznesowych
- Właściwego przygotowania na rozmów negocjacyjnych
Uczestnicy pogłębią kompetencje związane z:
- Efektywnym prowadzeniem negocjacji biznesowych
- Skutecznym komunikowaniem się z partnerem negocjacyjnym
- Właściwą oceną sytuacji i wyciąganiem wniosków dotyczących przedmiotu negocjacji
- Profesjonalnego postępowania w sytuacji konfliktu w trakcie negocjacji
Szkolenie Poprowadzi
Patrycja Dorsz vel Dróżdż
Trener rozwoju osobistego i biznesu, doradca
zawodowy i personalny, coach.
Przeprowadziła około 2000 godzin
szkoleniowych dla firm, instytucji i organizacji.
Certyfikowany coach, mediator i negocjator
realizujący indywidualne i grupowe sesje
coachingowe i mediacyjne.
Prowadzi konsultacje
biznesowe w zakresie rozwoju pracowników,
rozwoju menedżerskiego oraz wzmacniania
potencjału zespołów.
Realizatorka autorskich projektów rozwojowych dla rodzin, par, klientów
indywidualnych, przedsiębiorców, właścicieli i
pracowników firm.
Posiada 10-letnie doświadczenie w realizowaniu złożonych i
zaawansowanych projektów rozwojowych i team buildingu.
biznesowe w zakresie rozwoju pracowników,
rozwoju menedżerskiego oraz wzmacniania
potencjału zespołów.
Realizatorka autorskich projektów rozwojowych dla rodzin, par, klientów
indywidualnych, przedsiębiorców, właścicieli i
pracowników firm.
zaawansowanych projektów rozwojowych i team buildingu.
Zapraszamy do kontaktu
Skontaktuj się z nami
Ubi Coaching to Marka, która przyciąga ludzi unikalnych chcących się rozwijać i stale podnosić poprzeczkę. Tworzymy zespół doświadczonych trenerów, psychologów, ekspertów oraz praktyków sprzedaży, by kierować twoim potencjałem.
Kazimierza Wielkiego 3/1
65-047 Zielona Góra
+48 517 981 279
+48 536 450 450
biuro@ubicoaching.pl