Szkolenie Budowanie współpracy i podnoszenie efektywności zespołu

Czy ciekawią Cie odpowiedzi na poniższe pytania?

Chcesz podnieść efektywność?

Masz problem z atmosferą w biurze

Ciagłe kłótnie miedzy pracownikami ?

Zobacz co sądzą uczestnicy o
naszym szkoleniu

Nasz Uczestnik opowiada o szkoleniu

Dla Kogo ?

Handlowcy

Studenci i Uczniowie

Przedsiebiorcy

Program Szkolenia

 

Od A do Z

Szkolenie trwa 8 godzin

Moduł I. Ja w grupie
    • Diagnoza typu osobowości oraz stylu komunikacji i współpracy uczestników szkolenia
    • Różne wymiary osobowości i ich wpływ na sposób postrzegania innych ludzi i odbierania ich
      zachowań
    • Rozpoznawanie różnych stylów komunikacji i preferencje osobowościowe w kontekście
      współpracy z różnymi osobami
    • Diagnoza dominującego stylu komunikacji oraz poznanie swoich mocnych stron oraz wyzwań wynikających w osobistego wymiaru osobowościowego
Moduł II. Efektywny i zmotywowany zespół
  • Elementy psychologii funkcjonowania i rozwoju grupy
  • Zasady synergicznej pracy zespołowej
  • Diagnoza potencjału zespołu oraz wynikające z niej wyzwania dla pracy grupowej
  • Role społeczne, psychologiczne i grupowe w pracy zespołu
  • Czynniki wpływające na efektywność pracy zespołu
  • Motywacja i zaangażowanie w zespole – co powoduje, że słabnie i jak je wzmacniać?
  • Efektywna komunikacja w zespole
  • Sposoby podnoszenia jakości współpracy oraz podtrzymywania zaangażowania członków zespołu
Moduł III. Nieuniknione konflikty w pracy zespołowej – jak skutecznie nimi zarządzać?
  • Konflikt jako nieodłączny element współpracy i funkcjonowania społecznego
  • Efektywne i nieefektywne sposoby rozwiązywania konfliktów
  • Komunikacja w konflikcie
  • Zapobieganie eskalacji konfliktu
Moduł IV. Problem Twoim największym nauczycielem
  • Konstruktywne podejście do rozwiązywania problemów
  • Narzędzia i techniki rozwiązywania problemów
  • Skuteczne podejmowanie decyzji
  • Jak przekuć energię wyzwania w korzyść dla zespołu?
Moduł V. Level up! Czyli jak być bardziej efektywnym?
  • Praktyczne sposoby i techniki zwiększania efektywności
  • Skuteczne praktyki i strategie wzbudzania i podnoszenia motywacji własnej i zespołu
  • Efekt synergii i czynniki pozwalające uzyskać wyższy poziom współpracy i zaangażowania

Uczestnicy posiądą wiedzę z zakresu:

  • Zasad efektywnej komunikacji
  • Mechanizmów kierujących współpracą w zespole
  • Psychologii osobowości
  • Mechanizmów zaangażowania
  • Psychologii motywacji
  • Zasad współpracy w zespole
  • Przyczyn powstawania i sposobów rozwiązywania konfliktów

Uczestnicy posiądą umiejetności:

  • Współpracy w zespole
  • Komunikowania się w sposób efektywny z różnymi odbiorcami komunikatów
  • Radzenia sobie ze stresem oraz wyzwaniami towarzyszącym współpracy w zespole oraz codziennej obsłudze klientów
  • Konstruktywnego rozwiązywania konfliktów
  • Kreatywnego podejścia do problemów w pracy zespołowej oraz z klientem zewnętrznym
  • Wzbudzania naturalnego zaangażowania i motywacji własnej oraz w pozostałych członkach zespołu

Uczestnicy pogłębią kompetencje związane z:

  • Rozpoznawaniem i wykorzystywaniem własnego potencjału we współpracy zespołowej
  • Uważnością na potrzeby i różnice w funkcjonowaniu innych członków zespołu
  • Radzeniem sobie z problemami, konfliktami i wyzwaniami w realizacji celów zespołowych oraz kontakcie z klientem
  • Budowaniem satysfakcjonujących relacji z członkami swojego zespołu
  • Unikaniem błędów w komunikacji i przekazywaniu informacji zwrotnej
    Podnoszeniem jakości swojej pracy

 

Szkolenie Poprowadzi

 

Patrycja Dorsz vel Dróżdż

Trener rozwoju osobistego i biznesu, doradca
zawodowy i personalny, coach.

Przeprowadziła około 2000 godzin
szkoleniowych dla firm, instytucji i organizacji.
Certyfikowany coach, mediator i negocjator
realizujący indywidualne i grupowe sesje
coachingowe i mediacyjne.

Prowadzi konsultacje
biznesowe w zakresie rozwoju pracowników,
rozwoju menedżerskiego oraz wzmacniania
potencjału zespołów.
Realizatorka autorskich projektów rozwojowych dla rodzin, par, klientów
indywidualnych, przedsiębiorców, właścicieli i
pracowników firm.

Posiada 10-letnie doświadczenie w realizowaniu złożonych i
zaawansowanych projektów rozwojowych i team buildingu.

 

Zapraszamy do kontaktu

Skontaktuj się z nami

Ubi Coaching to Marka, która przyciąga ludzi unikalnych chcących się rozwijać i stale podnosić poprzeczkę. Tworzymy zespół doświadczonych trenerów, psychologów, ekspertów oraz praktyków sprzedaży, by kierować twoim potencjałem.

Kazimierza Wielkiego 3/1
65-047 Zielona Góra

+48 517 981 279

+48 536 450 450

biuro@ubicoaching.pl

Zostaw wiadomość

Zgoda