Jakość

Posiadamy certyfikat potwierdzający spełnianie standardu usług szkoleniowo-rozwojowych SUS 2.0 wydany przez Dekra Certification. Jesteśmy wpisani do Rejestru Instytucji Szkoleniowych. Przykładamy dużą uwagę do spójności naszych standardów. Posiadamy wdrożone procedury podnoszenia jakości oraz ewaluacji usług szkoleniowo-rozwojowych.

Misja: 

Naszą misją jest dostarczanie najwyższej jakości produktu,który poza merytorycznym kontentem będzie miał unikalną formę.

 

Standardy:

  • Indywidualne podejście do potrzeb oraz standardów klienta – tworząc dopasowaną ofertę szkoleniową myślimy na przód biorąc pod uwagę jakie będą kolejne etapy współpracy z klientem/
  • Szeroka kadra trenerska – klient ma wybór, którego specjalistę wybrać.
  • Mierzalne efekty po szkoleniu
  • Możliwość konsultacji z trenerem do 60 dni po szkoleniu
  • Klienci uzyskają praktyczną wiedzę która mogą wdrożyć do działania
  • Kontakt z project managerem na każdym etapie procesu
  • Własna sala szkoleniowa / możliwość przeprowadzenia szkolenia u klienta lub w miejscu wskazanym przez klienta np. hotel.
  • Działania utrwalające rezultaty szkoleń: konsultacje telefoniczne, konsultacje mailowe,dostęp do newslettera, dodatkowe zadania do wykonania

 

 

Nasza główna zasada to „HUMAN TO HUMAN” – zgodnie z nią po drugiej stronie zawsze widzimy człowieka, działamy fair oraz tak często jak jest to możliwe stawiamy na kontakt osobisty.

 

 

Wartości:

  • partnerskie traktowanie
  • maksymalna transparentność działań
  • nastawienie na efektywność procesów edukacyjno-rozwojowych
  • indywidualne podejście do każdego uczestnika szkolenia

Doświadczenie osób realizujących usługi: